من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

مفهوم آلارم های چراغ وضعیت یو پی اس در زمان بروز مشکل به چه معناست و تعمیر UPS با وجود این آلارم ها چقدر هزینه بر خواهد بود.

سیستم‌ های UPS در سیگنال ‌دهی هشدار ها در صورت نقص عملکرد بسیار کارآمد هستند. اما برای چشم و گوش آموزش ندیده، این هشدار ها می تواند مانند چراغ های چشمک زن و صداهای بلند بی معنی به نظر برسد.

ما قصد داریم به درک بهتر مفهوم آلارم های چراغ وضعیت UPS شما کمک کنیم و در مورد ابزاری به شما بگوییم که در صورت بروز مشکل می تواند به شما کمک کند. در حالی که چندین مدل UPS وجود دارد، تقریباً همه مجهز به یک سیستم هشدار مشابه هستند که از سه چراغ رنگی و یک زنگ صوتی تشکیل شده است.

برای تعمیر یو پی اس نخست باید علت نقص ریشه یابی شود. آشنایی با آلارم های UPS، فرایند تعمیر UPS را برای شما آسان تر می کند. در این مقاله به اجزای اصلی سیستم هشدار شما پرداخته ایم که باید آن ها را درک کنید.

 

 

کدام چراغ باعث روشن شدن زنگ هشدار یو پی اس می شود؟

تقریباً هر سیستم هشدار از سه چراغ LED برای نشان دادن سلامت یو پی اس شما استفاده می کند – سبز، کهربایی و قرمز. در حالی که چراغ فعال ممکن است تغییر کند، یکی از این سه چراغ همیشه روشن خواهد بود. همان طور که خواهید دید، اگر هیچ چراغی روشن نباشد، با مشکل بزرگی مواجه هستید.

 

مفهوم رنگ کهربایی در یو پی اس به چه معناست؟

 

کهربایی: “چیزی در جریان است – توجه کنید”. یک چراغ کهربایی می تواند نشان دهد که سیستم روی باتری، در حالت bypass یا بسیاری از عملکرد های دیگر است.

هم چنین می تواند به این معنی باشد که UPS شما از کار افتاده یا در حال از کار افتادن است. نمونه ای از این می تواند شامل خرابی فن یا سایر موارد غیرعادی باشد. شما نمی خواهید در این مورد صبر کنید – قبل از این که متوجه شوید، یک مشکل کوچک می تواند به یک مشکل بزرگ تبدیل شود.

فوراً با تعمیرکار یو پی اس تماس بگیرید. اگر مشکل را به عنوان یک راه حل آسان تشخیص دهیم، ممکن است بتوانیم شما را از طریق آن راهنمایی کنیم. در غیر این صورت، ما می توانیم تعمیر یو پی اس در محل را ارائه دهیم تا شما را به مسیر درست برگردانیم.

ادامه مطلب: مفهوم آلارم های چراغ های وضعیت UPS

مطالب پیشنهادی: راهنمای خرید یو پی اس خانگی

محصولات رام سیستم:

یو پی اس | اینورتر | باتری | 

مطالب پیشنهادی: شارژ هوشمند باتری یو پی اس

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان رام سیستم با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188947233

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.